Гарантія
Купуючи інструменти в інтернет-магазині інструментів, Ви купуєте надійні, тільки оригінальні товари з гарантією! Термін гарантійного обслуговування – від 12 до 36 місяців, залежно від виду техніки та виробника. Гарантійне обслуговування товарів провадиться авторизованими сервісними центрами, зазначеними в гарантійному талоні. Ці умови гарантують відсутність у виробі дефектів і задовольняють законним вимогам споживача протягом гарантійного терміну з передачі товару споживачеві.
Зверніть увагу!
Перш ніж розпочати експлуатацію техніки, рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з умовами та посібником з експлуатації. Переконайтеся, що вони є повними, дані - достовірними, а виправлення відсутні. Пам`ятайте, що інструмент або обладнання, незалежно від його призначення, повинен використовуватися згідно з експлуатаційними умовами інструкції з використання або гарантійного талона та іншим чином.
Гарантійний талон є єдиним документом, що підтверджує право на гарантійний ремонт та обслуговування придбаного обладнання. Без пред`явлення цього талону претензії не приймаються. При втраті дублікат гарантійного талону не видається. На кожному гарантійному талоні (та описі) роз`яснюються правила використання товару за призначенням, що дозволено, а що заборонено заводом-виробником.
Безкоштовний гарантійний ремонт здійснюється лише у випадку, якщо електроінструмент буде визнаний несправним через заводський дефект і лише протягом терміну, зазначеного в гарантійному талоні.
Серійний номер та модель виробу повинні відповідати зазначеним у гарантійному талоні.
Строк гарантійного ремонту вказано окремо для кожного придбаного товару та обчислюється у місяцях з моменту придбання.
Слід пам`ятати, що гарантійні зобов`язання анулюються, якщо:
- Пошкоджено будь-які захисні знаки фірми-виробника або фірми-продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби та інше.
- Серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним у гарантійному талоні.
- Вироби зазнали ремонту неуповноваженими особами з порушенням вимог виробника та норм техніки безпеки.
- Дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеній у посібнику з експлуатації.
- Виріб пошкоджено або вийшов з ладу у зв`язку з порушенням правил та умов встановлення, підключення, адаптації під місцеві тех. умови покупця, експлуатації, зберігання та транспортування.
- Устаткування пошкоджене внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових факторів та інших ситуацій, які не залежать від продавця.
- Виріб має виражені механічні ушкодження, отримані внаслідок будь-яких дій покупця чи сторонніх осіб.
- Дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації.
- Виникли пошкодження, спричинені використанням нестандартних запчастин, недотриманням термінів технічного та профілактичного обслуговування, якщо воно необхідне для цього виробу.
- Представником сервісної служби було помічено використання позаштатних режимів або параметрів роботи обладнання або його компонентів (частот, напруг та ін.).
- Устаткування було пошкоджено внаслідок використання неякісних, несправних (зокрема, механічно пошкоджених) або нестандартних змінних носіїв.
Право на повернення чи заміну товару.
Умови повернення товару, якщо товар не підійшов, не відповідає умовам експлуатації, що не відповідає якості або не відповідає Вашим вимогам з інших причин, регламентуються Законом України про захист споживачів.
Відповідно до Закону про повернення або заміну в 14-денний термін з моменту купівлі підлягають усі товари за таких умов: збережено комплектність товару, цілісність упаковки, маркування та ярлики виробника, товар новий і не експлуатувався.
Також заміні підлягає товар, що вийшов з ладу, та сервісний центр не може його відремонтувати у встановлені Законом строки. У такому разі, за погодженням сторін, товар може бути повернений продавцю, або замінений на аналогічний новий товар, за наявності письмового акта авторизованого гарантійного сервісного центру про те, що умови експлуатації товару не порушені, збережена комплектність товару, є гарантійний талон та документ на купівлю .
Дізнатись термін на гарантійне обслуговування обраного інструменту Ви завжди можете, зателефонувавши менеджеру в інтернет-магазині, або на офіційному сайті виробника.